Cégünkről

Naturpiac.hu – rólunk

A Madal Bal Kft. Reformélelmiszer nagykereskedését 2005 szeptemberében indította el azzal a céllal, hogy segítséget és támogatást nyújtson mindazoknak, akik felismerték, hogy a 21. század egy eddig nem tapasztalt kihívást jelent az emberek életmódja, táplálkozása és gondolkodásmódja vonatkozásában is. Ennek a kihívásnak megfelelni csak komplex – minden területre kiterjedő – váltással lehet, egy részterület megváltoztatása már nem elegendő.
Az életmód vonatkozásában több kitűnő könyvet, CD-t, DVD-t hoztunk forgalomba, hogy az emberek megismerjék a „miért van nekem erre szükségem” kérdésre adható válaszokat, a „hogyan valósítsam meg” kérdésre pedig hatékonyan működő termékek széles választékával nyújtunk segítséget a méregtelenítéshez és a tudatos reform táplálkozáshoz.

Elérhetőségünk:

SONY DSC

Madal Bal Kft.  (cégünk nagykereskedelem, csak viszonteladókat szolgálunk ki!)

 
H-1173 Budapest, Régivám köz 2.
tel.: (36-1) 297-1626      
fax: (36-1) 297-1270
Nyitvatartás:
hétfő – csütörtök: 9:00 – 16:00
péntek: 9:00 – 15:00
Kérjük, érdeklődjön, hogyan kapcsolódhat akciós viszonteladói hálózatunkhoz!
Webáruház viszonteladóknak: nagyker.naturpiac.hu

 

Amennyiben nem viszonteladó várjuk Önt a vitaminspecialista.hu oldalon. Kérjük, keresse fel akciós partnereinket az ország különböző pontjain.

 

Üdvözöljük honlapunkon, örülünk, hogy ellátogatott hozzánk!

 

A naturpiac.hu célja, hogy lehetőséget nyújtson mind a fogyasztóknak, mind  kiskereskedőknek,

hogy rendszeresen alacsony áron vásárolhassanak

egészséges reformélelmiszereket.

 

 

A kevesebb néha több…

Nem célunk, hogy a fogyasztók felé olyan termékeket kínáljunk, melyek 4-5 forgalmazó cég kezén átjutva akár többszörösére emelkedett árakból kínál néhány százalékos kedvezményt. Azonban célunk, hogy közvetlen a termelőtől, előállító üzemtől nagy mennyiségben vásárolt és kialkudott árakat minél rövidebb úton eljuttassuk a fogyasztóhoz alacsony áron.

Nem célunk, hogy kereskedői partnereinkre 20-30 féle kötelező jellegű, alig pár forinttal alacsonyabb áron kínált terméket erőltessünk. Azonban célunk, hogy hónapról hónapra olyan termékeket kínáljunk akcióra, ami napi fogyasztási cikk, mely alacsony áron kínálva sok vevőt bevonz üzletébe.

Célunk, hogy a fenti filozófia mentén kiépítsünk egy országos hálózatot, ahol a fogyasztó alacsony áron jut egészséges élelmiszerekhez, a forgalmazó, pedig több vásárlót  remélhet alacsony árainak köszönhetően.

 

Ne feledje a kevesebb néha több. 

Ez örök igazság! Sokan alkalmazzák, az élet szinte minden területén, nem hiába.